Ny selvbetjeningskiosk
Med Sotera sin oppdaterte selvbetjeningskiosk, levert med vår egenutviklede programvare, forenkler du innsamling ID-data. Denne innovative løsningen lar sluttbrukere enkelt registrere sin informasjon, opprette en PIN-kode, og ta et bilde for ID-kort eller andre applikasjoner – alt på egen hånd.
Vår kioskløsning er ideell for sykehus, utdanningsinstitusjoner og andre organisasjoner som ofte opplever stor etterspørsel etter ID-kortutstedelse. Tidligere kunne lange køer under åpningstider være en utfordring, men med vår løsning kan brukere nå utføre nødvendige forberedelser når det passer dem, selv utenfor åpningstid.
Kiosken er designet for å være ekstremt robust, med et chassis i stål og aluminium, et innebygget kamera, en berøringsskjerm, et kombinert tastatur og trackball i stål, samt et valgfritt signatur-PAD for de som trenger det. Dette gjør kiosken til en svært tilpasningsdyktig løsning som forenkler datainnsamling – en prosess som ofte er kostbar og ressurskrevende for mange organisasjoner.
Ved å plassere selvbetjeningskioskene der det arbeides, mens selve ID-kortutstedelsen skjer sentralt, kan organisasjoner spare både tid og ressurser.
For mer informasjon eller avtale å komme for en demo på Lysaker, ta kontakt med oss på post@sotera.no eller
telefon 67 11 90 00. Vi viser deg løsningen med den lett konfigurerbare programvaren som tilpasses din organisasjons datainnsamling.
Les mer om Servicestasjonen her: sotera.no/service-stasjon